6 Ağustos 2010 Cuma

Soğuk

Bugün bir mektup olup gelecektim sana,
Ama kalemimi sessize almışım.
Duyamadım yazdıklarımı,
Titreşimli modellerdendi halbuki...
Titredim ama kendime gelemedim.

İki vurdum düzeldi kalemim,
Sıra güzel bir sayfada,
-Evet kalbim kadar temiz bu sayfaya yazarken ben,
Kağıdı çok hırpalamışım.
İkinci el duygularla yazılmış,
hepsi birbirinden öykünme şeyler.
Devşirmece oynamışım kelimelerle...
Sildim sildim düzeltemedim.

Vazgeçmiştim eski düzen hikayelerden,
Güzel bir dijitalize haykırış olsun istedim,
Ama bilgisayarımın da tuşları bozulmuş...
Yazdım yazdım hep kendini sildi,
Ya da kafası bozulmuş çok da bilemedim...
Bir de kafası atmış vardı, o çok ayrı gerçi.

Bugün bir mektup olup gelecektim sana,
Dudağında bir yudum kahve olacaktım,
bir çekimlik sigara,
tek çekimlik bir poz...
Ama kendimi evde unutmuşum,
kafamı da denize attım taşa bağlayıp...
Kalemimin ucunu yedim.
kağıtla uçak yaptım, uçurdum penceremden.
Bilgisayarımı da kaybettim, sanırım yanımda ama..
Titredim ama hala kendime gelemedim.
soğuk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder