29 Temmuz 2010 Perşembe

Görümcek

Bakınıyor muyuz?
Ben bakmadım gözlerim baktı...
Pek izin istemezler,
başına buyruklardır
çocukluklarından gelen birşey olsa gerek,
Hatırlıyorum çünkü,
komşu kızını ansızın öpen de onlardı...
Ben bakmadım sadece gözlerim.

Kulaklarım da bakmış olabilir tabi,
Onlar biraz daha çekingen..
sindirilmiş biraz,
bu da küçüklükten miras.
kapanırdı hep içine çünkü,
dünya güzel dünya,
-ki sürekli ölüm-
çok sesle doluydu.
Ama sanmam, onlar bakmaz.
Çekingenler biraz.

dudaklarım olabilir yakalanan gözünüze,
romantik olurlar bazı bazı,
bir mum yakar
başına otururlar,
bazen bir yudum şarap tadar,
bazen de bir melodiyle
Güp güp atar,
onların çocukluk hikayesi anlatılmaz.
Mütevazi çünkü,
en güzel öpüşleri her zaman koklatmaz.
kırık kokulu, biraz da ela.
Ama onlar da olamaz.

Sadece gözlerim baktı,
Siz de kusura bakmayın
Olsun (da) bitsin.
Ya da bitmesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder