31 Temmuz 2010 Cumartesi

25. Kare

Zaman....
akıp gidiyor...
içinde de ben....

kaybolup yok oluyorum,
hafifliğinde ruhumun,
hissetmiyorum görünmezliğimi
yokluğunda varoluyorum...

1..2...5...10...25...
saniyede 25 adet duygu...
beliriyor hareketlerimle benliğimle.
sonuncusu benim, görünmez olan,
Herkesin bildiği ama göremediği,
Hissedip yaşayamadığı,
Duyup dokunamadığı,
Yirmibeşim ben.
Görünmezim...
İçindeyim...
Sendeyim...

yirmibeşim ben,
Aranızda dolaşıyorum
Dokunuyorum sizlere
Duymuyorsunuz.

Yirmibeşim ben,
Bastığım yeri yokediyorum,
Basacak yer kalmayana dek,
Uçmaya devam ediyorum.

Yirmibeşim ben,
Siz bilmeseniz de ben içinizdeyim
Düzeltmeye çalışıyorum belki
Ama düzgünlük asıl bozan şey sizi, bilemiyorum.

Yirmibeşim ben,
Sadece saçma bir rakam,
Sonsuzlara yelken açtım gidiyorum,
Artıp azalmadığımı bilmiyorum.

yirmibeşim ben......
Yasaklandım, yokum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder