23 Mayıs 2011 Pazartesi

Klakson

Bir yamuk masa var
Bir de ben karşısında
Dengeliyoruz birbirimizi
Sarhoş kafa mı dersin
ya da ne dersin bilmem.
Bu masa bana yamuk.
Üstüne kadehimi koysam devriliyor.
E, sen de üstüme devriliyorsun.
Sevişme mesele değil, sevişiriz
Ama bu masa yamuk işte.

Mey koysan durmuyor,
İnce bir telin üstünde duruyor.
Aşk desen değil, sevda hiç değil.
Yamuk diyorum kimse dinlemiyor.
Tut bir ucundan çekip çevirelim.
mesele kuvvet değil, kuvvetliyiz
ama biraz istek lazım.

Yamuk bu masa yamuk.
İsyanlardayım memelerin gibi.
Ya da mevlama şükreder gibi,
bakıyorum semaya
kadeh ya da mey devrilip dökülüyor üstüme.
sen de devriliyorsun üstüme.
Sevişmek mesele değil de
Sıcaklığın çok bir tatlı.

ne masa kaldı karşında,
ne de ben.
ben ter oldum, masa yer.
bir de o dudaklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder