14 Kasım 2011 Pazartesi

Üç Es

Bazen düşünüyorum da
Burada olsaydın
Nasıl olurdu diye.
Gitar falan çalardım sana
Çalamasam da iki akor çalardım
Sahil gitaristliği derinliğinde
Yine kanar mıydın acaba
Bu tip ufak oyunlara
Samimice.

Burada olsaydın
Sana çoraplar seçerdim
Birahane önündeki seyyarlardan
O içlere işleyen soğuk
Ayaklarına işlemezdi,
Uzun süren sessizlik sonrası
Kopan büyük fırtınalarda
Yine hasta olur muydun acaba
Bir avuç yağmurda
Sessizce.

Burada olsaydın
Bir tasa iki yumurta kırardım
Sana da vermezdim
Hepsini ben yerdim
Ne kadar bencil olsam da
Benimlesin bileyim diye.
Yine ekmeği banar mıydın acaba
Çaktırmadan yumurtama
Sinsice.

Burada olsaydın
Görürdün.
Gitarın telleri kopuk
Dişleri dökük çirkin bir kadın
Misali.
Çoraplar da yamalı
İnadına en soğuk yerine basıyorum
Kara kara taşların.
İki yumurta kırdım
Ama boğazımdan geçmedi
Çöpe gitti.

Burada olsaydın
Ağzını burnunu kırardım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder